kubramomm yaaaa inşallah sağlıkla ilerler gebeliğin asla stres yapma ben ilk bebeğimi 32. Haftada kaybetmeme rağmen yinede içimi ferah tutuyorum iyi düşünelim iyi olsun 😍 Ha korkmuyor muyum asssiiiriii korkuyorum ama ne yapayım Allah’a emanet ettim kendimi de bebeğimi de yiyecek ekmeği varsa her türlü gelir 😍 inşallah kucağımıza alırız sağlıkla sıhhatle 🥰