Hamileliğimin 31. Haftasındayım. Doktor kum olduğunu söyledi böbreklerimde. Hamilelikte bunu öğrenen var mı? Bu sebepten midir bilmem ama yaklaşık 1 aydır belimin sağ tarafında ve karnımın biraz üstü sağ tarafında ağrılarım oluyor genelde uzanınca çok hissetmesemde oturunca daha çok hissediyorum arada şiddetleniyor. Bu ağrıların sebebi ne olabilir? Bunun için doktora gidip tavsiyesi olan var mıdır? Doktora gitmeyi düşünüyorum ortopediye mi çıkılır kum olduğundan ötürü ürolojiye çıkmam gerekir sizlere göre yardımcı olursanız sevinirim 🥲