Ahsen1_ aklın varsa spinal olmazsın derken spinal olmuş herkese akılsız yerine koyuyorsun resmen ayrıca saçma sapan yorum yapıyorsun keşke sussan hiç akıl vermesen ya cidden 3 yıl önce spinal oldum fıstık gibi ayaklandım ve onlarca arkadaşım spinal oldu hiç birinden şu söylediklerini duymadım ya senin doktorlarında problem var ya sende acı eşliğinde falan bilemiyorum ama insanları bu denli korkutarak aklın varsa olmazsın falan bu toplara giremezsin sana ne sorulmuş sen ne anlatıyorsun genel anesteziyi çok mu biliyorsun uyandığın anda ağrının o 7 kat dikilmenin acısını o an yaşadığını bilmiyorsun bilsen akıl vermeye çalışmazsın zaten karşınızdaki bir hamile ve tecrübesiz sen çıkıp sakın onu olma diyorsun başkası bunu olma diyor o kız daha doğuma girmeden psikolojisi ne hale gelecek kendin çekiyorsun artık nasıl bir şeyse o bana çok çok abartı geldi şikayetlerin ama ben spinal oldum ama ağrım kaldı inşallah sende olmaz yazmak yerine abarta abarta konuşuyorsun biraz anlayış ve empati yapabilsen keşke 😒