201010 Benimde yarın sezeryanim,hastane çantama kendim için göğüs pedi,göğüs kalkanı,göğüs kremi,2 pijama takımı bir gecelik,terlik,taç, depend emici külot,hasta bezi,iç çamaşırı, çorap,yedek kıyafet,yelek koydum.Bebek için dort takım zibinli falan koydum,1 hastane çıkışı,fotoğraf cekimlik kıyafet,bez,ıslak mendil,emzik,biberon olurda ihtiyacımız olursa diye,hipp markasına ait mama (içeriği yakın doğala diye),alt açma, müslin bez,battaniye,pişik kremi koydum.Kendim ve bebek için çarşaf takımı koydum,çünkü hastanede geçenlerde bir gece yatisim oldu çok çok huylandim çok kötüydü takımı..Umarım yardımcı olmusslumdur ❣️