Merve71 merhaba canım, midendeki ağrı eğer yanma yada ekşime gibiyse gaviscon şurup kullanabilirsin veya rennie çiğneme tableti . Gebeliğin boyunca mide ağrısı yaşayabilirsin ve bunları kullanmanda herhangi bir sakınca yok 3 ayrı doktora gittim 3 üde aynı şeyi söyledi. Şahsen ben de olabildiğince çok mide ağrısı yaşıyorum 22 haftalığız bizde. Evdeyken şurup kullanıyorum çantamda taşıyabileyim diye birde çiğneme tabletim var :) günde 4 5 defa içmek zorunda kaldığımda oluyor. Anca böyle idare edebiliyorum aksi halde uyuyamadığım bile oluyor ağrıdan :/