Bende de oldu hatta 5. Ayımda bile olmuştu bir kaç kez doktora gittim progestan fitil yazdı her ihtimale karşı diyerek bebek sağlıklı herhangi bir açılma vs görünmüyor demişti. Herkes boşuna gitme erkek bebeklerde oluyor erkekse yerini temizler derler diyorlardı ama tabiki korkuyordum her defasında gittim :) Çok şükür geçti 8 aylık olacaz 3 gün sonra. Senin bebişede bişey olmaz inşallah