Cnsy00 canım yumurtlama takvimle uyuşmuyor ki. İllaki oynuyor. Her ay aynı günde yumurtlama diye bir şey söz konusu değil maalesef. Hatta yumurtlama görülmediği aylar bile oluyor. O yüzden ovalüasyon testi kullanmanı tavsiye ederim. Mesela ben bu ay adetin 19-20. Gününde yumurtlama gördüm. Adetin 7-8. Günü yumurtlama görenler de var