Kızlar benim ilk 3 ayda insülin direnci çıktı. Diyetisyen e yönlendirmişlerdi. Diyet yaptım 88 kilodan 83 lere düştüm. Hiç bozmadım sadece arada kaçamak oluyordu. Sürekli diyetisyen gittim. Şimdi 3 kilo aldım sadece 28 haftalıgım. Bugün tekrarlanan 100lük şeker yüklemem de çıkmadı Allaha şükür şekerim. Devam edeceğim 3 ay daha dayanacağım isteyen ile listemi de paylaşabilirim ama yinede siz kendiniz doktora gidin kilonuza yapınıza göre farklı verir belki