AslKkKapudal
Arkadaşlar merhaba ,bugün kalça ultrasonu çektirdik ama sağ kalçasında sorun çıktı kızımın,doktor kendiliğinden düzelir bir ay sonra tekrar bakalım dedi ama sabahtan beri ağlıyorum.bu durumda olan varmı ayrıca bu çıkıklık acaba canını acıtıyomudur😞