Elif13t 20+5 Haftalık gebeyim sık sık idrar a çıkıyorum henüz şeker yüklemesi yapılmadı acaba şekerim mi var diye endişeleniyorum. Bu durumu yaşayan var mı?
Zeynepgl Elif13t Hamileliğimin başından beri sık sık idrara çıkıyorum hamileliğin her dönemin de bu normal buna bağlamak yanlış olur o yüzden canım ve benim şekerim çıkmadı alakası yok yani 🌸