EmirinBusrasi Haftadayiz. Sol kolumda uyuşukluk var ozelliklede elimde. Neden olur acaba ? Ara ara oluyor ?
Alyaninannesiiii Haftamdayim aynı problem 4 5 gundur bende de var ozellikle parmak uçlarimdq sunger vs sıkarken karincalanmalar oluyo acaba niye
afifem Aynı dert şu sisesinin kapağını bile açamıyorum biraz telefon tutsam elimde hemn uyusma başlıyor geceleri kolumun uyuşmasina uyaniyorum