Duha35 Anlayanlar yorumlayabilir mi . Sancım var mı . Nasıl belli oluyor . [https://imgyukle.com/i/RqI8ov]
Emine003 Duha35 canım 2 tane sancın çıkmış ama hem düzensiz hemde diğer sancilarda çok yüksek değil kaç haftalıktın canım
2107 Duha35 ben de cuma günü bende 60ları gösteriyor sancılar bu cuma yıne gel dedı doktor nıye nst giricez sancım o zaman cok cıkarsa alıcam dedi doktor şu an 36+3deyız
psychologist Bakın bu benim nst neredeyse 8-10dk da bir sancım çıkmıştı doktor ertesi gün acil sezeryana aldı yoksa kendi gelecekti😀 normal doğuma uygun değildim https://imgyukle.com/i/RqTKAH Senin Az ve düzensiz alt kısımda sancı .
2107 psychologist sizde 80leri göstermiş sancılar bende keçen hafta gittim 60ları gösteriyor sancılar doktor bu hafta yıne gel dedı nst bakıcak yıne ağrılarım cok olursa alıcak