Kızlar 41 hafta olduk yatisim verildi Zeynep Kamilde. Sancı vs hissetmiyorum nstye henüz baglanmadim. Gelişmeleri ben de heyecanla bekliyorum. Ne olur nasıl olur bilmiyorum. Son ana kadar normal doğum odaklı süreci yönetecekler, artık gelmezse sezeryan olabilir :) Lütfen dua edin sağlıcakla oğlumu kucağıma alayım hayırlısıyla. Hepinize dualarım aklımda. Kolay, sağlıklı dogumlarimiz olsun🙏