Dorukusum siz kotu bir anne degilsiniz sadece butun stres omzunuza binmis. Aklinizdaki negatif dusunceleri kesip atin.Evet cat diye yapin bunu ki yapabilirsiniz. Sutunuzun kesilmesi icin de erken, kendinize bir emzirme danismani ya da bir kadin arkadasiniz varsa gunduzleri cagirsaniz. Umutsuzluga yer vermeyin. Aksam esinize tatli dille is bolumune ihtiyaciniz oldugunu soyleyin. Yardim degil is bolumu.. Hormonlariniz hala yerinde degil, kadiniz biz. Gunduz bebeginiz uyudugu zaman siz de uyuyun bol su icin, bebeginizi karsiniza koyun ilik bir dus alin. Kendinizi degerli hissedin ve siz kendinize deger verirseniz esiniz de bunun farkina varacaktir.