user124578 bende keçen hafta gittim aynı böyle cıkmışdı nst de ama evde olunca cok fena sancılarım oluyor hatta şu an bile var zor hareket ediyorum doktor dınlen cok hareket etme dedi bu hafta cuma yıne gidıcez şimdi 36+3deyız cuma 37olucaz doktor sancın olursa alıcam dedi sezeryan olucak inşallah bekliyorum bende sabırsızlıkla sağlıkla gelsinler inşallah