Kızlar artık gece karnım taş gibi bir vaziyette. Bel ağrısı hissede hissede uyuyorum. Bugun de adet sancısı gibi bir agrım var. Arada da bıçak saplanması. Artık şu sancılar düzene girsin diye dua etmekten başka bişey yapamıyorum. 5 günümüz kaldı uygulamaya göre. Durumlarınız neler???