9 hafta 3 gunluk hamileyim şekerim cikti bu yuzden insulin kullaniyorum riskli gebelige girdigi icin kadin dogum dr perinatoloji bolumunede randevu almami soyledi.. Bu dr bir kez mi gitmem gerekiyor yoksa surekli takipte mi olmak gerekiyor ona gore devlet veya ozelde bir doktor arastirmasi yapmak istiyorum