Kizlar oglum pazar günü tam bes aylik oluyor, yavas yavas ek gidaya baslayayim diyorum. Ama bana cok karisik geliyor, beceremeyecekmisim gibi, elim ayagima dolasacakmis gibi hissediyorum nedense 😂
Havucla baslaniyor diye biliyorum, sonra havuc patates. Sonra neler verebilirim? Nasil baslamam gerekiyor? Önce günde bir ögün, ikinci ek gida ögünü nezaman vermem gerekiyor?
Tecrübeli anneler bilgi verebilirse sevinirim 🌸