egemomss 11 haftalık hamileyim özellikle sol kasığımda batma ve ağrı var. Adet olacak gibi sancı giriyor. Baya fazlalaştı yarin da kontrolüm var korkuyorum…
esrasorgunn @egemomss Ben 20 haftalık hamileyim ve hala kasık ağrısı çekiyorum.İlk başlarda da çok yoğun ağrım oluyordu adet olucakmış gibi doktora sorduğumda normal olduğunu söyledi rahim büyüyor haliyle bebekte büyüyor ve baskı yapıyor demişti.Endişe etmene gerek yok ☺️