TBeyza Canım ben Van dayım ve buradaki doktorlar biraz garip gerçekten düzgün doktor bulmak çok zor ve kimsenin hiçbirşeyden haberi yok özel hastaneye gidiyorum rahim filmi çekelim dedi ben çektirmek istemiyorum dedim tamam o zaman sebepsiz infertilite dedi hatta hastane kayıtlarına bile infertilite yazmışlar e nabızda bile öyle görünüyor rahim filmini memleketime gidince çektireceğim buradakilere kesinlikle güvenmiyorum hasta mahremiyeti kesinlikle yok zaten 10 kişi bir odada birde özel hastane güya soracağım soruları tüm herkes duyuyor soramıyorum hiçbirşey kendi teşhisi koyuyo bitti