asiyedgr bence gerekli. Muayenede catimin dar oldugunu soyledi doktor bana mesela normal dogum icin cok zorlanirsiniz dedi sezeryana karar verdik. 10 saniyelik bir sey, Doktor parmagiyla muayene edio aci verici bir sey degil sadece rahatsiz edici bir sey.