oblomov Kızlar sezaryen doğum yapalı 19 gün oldu 1 haftadır kanamam yoktu fakat az önce bayağı bir kahverengi kanamam oldu bir bilgisi olan var mı normal midir bu durum
mavi18_ oblomov doktorum bana ara ara kesilir ara ara devam eder rengi bazen kırmızı bazen pembe bazen kahverengi olabilir endişe etme dedi. Benimde iki gün olmuyor sonra oluyor falan benimde 21 gün oldu sezaryen olalı