baby3_ benim de oldu 5. Haftada doktor yerleşme kanamasıdır dedi. 7. Haftada gene oldu doktor kese içinde kanama alanı yok kalp atışları ve gelişimi de çok iyi dedi. 9. Haftada gene oldu :) biraz fazla yürüyünce,ev işi yapınca oluyor.görünce moralim bozuluyor ama alıştım doktorum çok rahat konuştu sancı ağrı eşlik etmedikçe sıkıntı yapma dedi. Yarın tekrar kontrolüm var. Nedeni belirsiz ama oluyor malesef çok takmamaya çalış, deli gibi kanaması olan insanlar doğuruyor Allah’ın takdiri 🙏🏻