Kubraaap 10 kilo almışım bir göğüslerim şişti karnım şişti bide yüzüm uzundu ennileşti onun dışında ne popo ne bacak ne kalça ne ayak şişmesi hiçbirşey yok nereme gitti bilmiyorum değişik doktoruma bu ayın 21 inde gidicem sorucam çok aşırı tatlı abur cubur yemiyorum düzenli yemek yapıp yiyorum kahvaltı yapıyorum düzenli sulu yemekler hep yapıyorum ki 6 aylık olacaz kabız olmayayım diye çok şükür olmadık şimdiye kadar normal doğum yapmak istiyorum kabız olursam hemoroid çıkar diye dikkat ediyorum aşırı kurtlu biriyim yerimde durmam yani bende üzülüyorum böyle mi gidecek diye eşim hamilesin çok normal sen sağlıkçısın benden daha iyi biliyorsun aslında evham yapma diyor ama bilmiyorum çok evham yaptım bu konuda