Merhaba hanımlar doktor kontrolüne gittiğimde kanımın geç pıhtılaştığını herhangi bir ameliyat durumunda sıkıntı olabileceğini öğrenmiştim bugün dahiliyeye gittim ama sonuçlara yarın bakacak internette okuduğumda kötü hastalıkların da buna neden olabileceği yazıyor hamileyken benim gibi olan atlatan tedavi olan varmı doğum yaptığımda herhangi bir sıkıntı yaşarmıyım biliyor musunuz
1.