Kızlar kızım 38 haftada doğdu doğduğu zaman damağında bi şişlik vardı doktor dis kisti olduğunu kendi kendine sonecegini söyledi ama ben bugün fark ettim ki kizcemin disi çıkmış yani bildiğiniz sert orası diş duruyo bi tane şoka girdim böyle bi durum yaşayan var mı? Ayrıca benim ikiz kardeşimde dişli doğmuş aynı bu şekilde sonra disi patlamış onunda daha yenidoganken bizim kız teyzesine mi çekmiş 😬🤭🤣