Melekk8 Kızlar iki gün yumurtladım yumurtlamanın ilk gününü ve çatlamadan sonraki günü değerlendirdim çatlama gününü değerlendiremedim maalesef şansım var mı ? Benim gibi sadece yumurtlama gününü değerlendirip gebe kalanlar yazarsa çok sevinirim 🥺
Nisan16 Melekk8 bende 2 gün yumurtlama oldu yumurtlamayı değerlendirdim çatlamayı değerlendirmedim ertesi günü değerlendirdim 5 haftalık hamileyim
ElifAkyol Melekk8 Benimde böyle bugün çatlama günü Şuan değerlendiremedim bakalım eşim çok yorgun uyuya kaldı uyanırsa şansımıza https://resimyukle.io/r/820Mit8Dn2 İnşaAllah bu ay güzel haberler alırız ♥️
1ciftyesilgoz Merhaba ben geçen ay iki gün yumurtladım be iki günü değerlendirdim çatlamayı atlamıştım Tutmadı benim. Bu ay çatlamayı dikkate alacağım kesinlikle
1ciftyesilgoz Melekk8 öyle deme sadece yumurtlama gününde yek ilişkiyle hamile kalan çok var burada canım 💋
Melekk8 Nisan16 yumurtlamanın üstüne mi saymıştın yoksa çatlamanın mı benim adetim düzensiz 40 gin sürüyor bazen gelmesi de
Melekk8 ElifAkyol inşallah değerlendirirsin benim eşimde nöbeti vs oluyor değerlendiremiyorum doğru düzgün çok üzülüyorum Bu ay inşallah alırız güzel haberi aminnn🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nisan16 Melekk8 çatlamanın üzerine saydım aslında testi öylesine yaptım göğüslerim acıyor diye yapmıştım çıkmıştı adete 4 gün vardı