Kızlar Rabbim hepimize şifa versin, sağ salim zamanında hayırla sağlıkla bebeklerimize kavuşalım inşallah. Benimde çok stresli geçiyor hamileliğim hep korku tedirginlik… Analık çok zormuş meğer şimdiden çok yıprandım ama bebeklerimize kavuşunca unutacağız inşallah 💖