Hiç korkmayın. Herkesin hamileliği ve vücut yapısı farklıdır. Iki farklı hamile kadın, iki sağlıklı bebeğe hamileyken birinin karnı küçücük birinin karnı kocaman olabilir. Benim de tam tersi karnım hiç çıkmıyordu, 30 haftadan sonra hamile olduğum belli oldu birden büyüdü. Çünkü yapı olarak göbeksiz, kilosunu kalça ve bacaklarından alan bir insanım. Bana da hamile değil gibisin, bebek küçük mü falan deyip sinirimi bozuyorlardı. Herkesin vucut yapısı farklıdır. Çok kilo almamışsınız, önemli olan gereksiz kilo almamak. Karnı herkesin değişir. 🌸