mucizeeem03 yok 3. Kullanmada hamile kaldım. Biz eşimle bir yılı aşkın süredir bebek istiyorduk ama olmuyordu bütün tahliller yapıldı banada eşimede ilaçlı rahim filmine kadar hiç bir sorun gözükmüyordu. Adetimin 3. Günü femara kullanmaya başladım 5 gün sabah akşam kullanılıyor 5. Gün bittikten 3 gün sonraya kontrole gittim yumurtalıkları kontrol etti doktor ama bunun için 2 gün arayla 3 kere falan gittim yumurtalıgon 18 mm ve üzerine çıkıp gelişmesi gerekiyor demişti. 18 mm üzerine çıkınca karından ovitrelleyi uyguluyoruz. Kasık ağrısı dediğim olayda bildiğiniz adet sancısına benziyor doktor 36 saat sonra diyor ama genellikle bende o ağrı 24 saat sonra başlıyor. İnşallah rabbim sizede nasip eder anne olmayı. Şuan bizde kalp atışını duyamıyoruz 😔