Belki hatırlarsınız kızlar değerlerim iyi olmasına rağmen kese görğnmemişti ve dış gebelikten şüphelenmişti rahimde perde var demişlerdi. Bugün özel hastaneye gittim değerlerim yüksek olmasına rağmen kese görünmedi doktor üzüm gebelikten şüphelendi vajinal ultrasona gönderdi. Gittim ve şükürler olsun bebeğim göründü hatta kalp atışını bile duydum şükürler olsun 🥺 rahimde perde falan yokmuş öyle bişi demedi ama polikistik over sendromu varmış düşük riski var dedi bide iç kanama var dedi progesteron başladı her hafta takip edicez dedi. Ama olsun rabbime şükürler olsun ilk defa iyi şeyler duydum dua edin bize bebeğime sağlıkla kavuşayım 🤲🤲🤲