minisinannesiyim Kızlar merhaba 25 haftalık hamileyim bugün şeker yüklemesi yaptırmak için hastaneye gittim ama doktorum hiç öyle bişey demedi sadece 3 aylık açlık şekerime bakacakmış nedenini bilen varmı ? Neden seker yüklemesi yapmadı ?
Twinmommm minisinannesiyim Şeker yüklemesini bağlı olduğunuz sağlık ocağında yapıyorlar isterseniz oraya sorun bi
minisinannesiyim Twinmommm ilk çocuğuma hamileyken hastanede yapılmıştı kan verdiğim yerde hamile bayanlar hep şekerli su içiyordu yapıyorlardı seker yüklemesi aklıma takıldı benimde
Twinmommm minisinannesiyim Aynen hastanede de yapılıyor ama bilemedim ozaman sizi takip eden doktorunuz gerek görmedi demek ki