Kızlar 35 haftadayım gebelik sürecinde üç dört dış hemoroidim / basurum oluştu . Normal doğumda iyice artacak . Doktorumla konuştum normal doğum için engel değil ama iyice artar 2-3 hafta zorlanırsın dedi . Olmasa 40ından sonra cerrahi müdahale yaptırırsın dedi . Ya sezeryan olcam doğumdan sonrası biraz daha konforlu geçecek yada normal olup üç hafta bir ay eziyet cekıcem . Basından geçen yardımcı olabilirler mi