dilosderlerbana valla bn daha bebeğimi göremedim normal ultrasonla doktor göremedi üzüm gebelikten şüphelendi vajinal ultrasona gönderdi aklım çıktı ultrasona girdim doktor sordu şikayetin ne üzüm gebelikten şüphelendi doktor deidm yok dedi bebeğin var hatta kalp atışı da var dedi ve dünyalar benim oldu. Çok az da ben duydum haftaya çarşanba tekrar gidicem inşallah herşey daha güzel olur 🤲 canınızı hiç sıkmayın kafanıza da takmayın canı veren rabbim 🤲🤲