Destina92 Başlıktada bahsettiğim gibi 17.haftamdayım. 1 ay prilam kullandım ve bıraktım. Hala mide bulantısı ve ara ara kusma yaşıyorum. Çok sıkıldım artık bu durumdan. Benimle aynı durumda olan varmı merak ediyorum. Nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla.
Tutiko Destina92 benn ilkngebeligimfe 17 fe gecmmişti ama şimdi asla gecmedi 18 oldum ıkıncı gebelk buda kız bebek ama bulgular daha beter gavıscon ve zoferle yasadım onlsrda işe yaramıyor artık :(
yagmurrrra Destina92 16+2yim hala geçmedi bir gün iyiysem 2 gün ful kusuyorum. Prilam geceleri 2 tane içiyorum biraz daha rahat oluyorum ama iki gündür bitti ilacım doktoruma çıkıcam yine mahfetti
Meltemsalhogl Destina92 21 hafta oldu hala acikmaya badlayinca ozellikle sabah kalkinca açken bilanti devam ediyo ara ara kudmalar da cinsiyet ögrendiniz mi
Skrn3- Destina92 başa çıkamıyorum açıkçası sabrediyorum ha geçti ha geçecek diye ama bakalım ne zamana kadar sürecek 🤷♀️ 19. Hafta
Destina92 Tutiko doktorum bırakmamı söyledi ilacı vücudumun ilaca alışmaması için. Artık yemek yemeye korkar oldum bu süreçte sadece 1 kilo aldım artık vicdan azabı çekmeye başladım yiyemediğim için 🥺
Destina92 yagmurrrra benim doktorum midem bulansada kussamda yemem gerektiğini hiç yememenin daha kötü olduğunu söyledi oyüzden ilacı bıraktırdı. Sanırım ilaçsız bende yapamayacağım böyle devam ederse
yagmurrrra Destina92 ben ilaç kullanırken iyiyim yiyordum bazen kusuyodum günde 1 kere falan onada alışmıştım şimdi ilaç içmedim mahvoldum kafama görede ilaç almak istemedim tekrar doktorum kullan derse kullanıcam🥹
betulolcay yagmurrrra aynı durumu bende yaşadım 17. 18. Haftalarımda asla geçmemişti. Benim doktorum prilamı 9 ay kullanabileceğimi bir sıkıntı olmadığını söyledi. 23. Haftama girdiğimde bi gün bırakıp denemek istedim ve bulantılarım artık geçmişti ☺️ Belki sizinde ilerleyen haftalarda öyle olur
yagmurrrra betulolcay inşallah birgün biter ben ara sıra belki geçmiştir diye deniyorum ama yok.. mahfediyor beni çok kasıla kasıla çıkıyor herşey🤢 bütün modum düşüyor böyle olduğu günlerde.. sabırla geçmesini bekliyorum..🤲🏼 Sizin cinsiyet ne acaba? Bizim erkek
Meltemsalhogl Destina92 pek fayda görmedigim icin kullanmiyorum sadece ac kalmamaya calisiyorum ozaman cok bulanti yasamiyorum
Skrn3- Destina92 Bende aynı durumdayım 19. Haftaya girdim ve hala acıkınca midem bulanıyor , sabah kalkınca ve gece bulanıyor daha çok , prilam devam 🤷♀️