Eskiden hiç kılım tüyüm olmazdı 17 haftalık hamileyim karnımda öyle çizgi halinde değil bildiğiniz karın bölgemin her yeri tüylendi çok rahatsız edici almak istiyorum ama coğalır diye korkuyorum böyle bişey yaşayan var mı sonradan geçiyor mu hormpnlardan mı böyle olan var mı