Zxcwere Merhabalar, 40+1 günlük hamileyim bugün çatı muayenesi oldum sonrasında eve geldiğimde damla damla lekelenmeler gördüm ama nişan gelmesi gibi değil aranızda bunu yaşayan oldu mu? devam ederse mi gitmeliyim doktora?
OksijenliSu Zxcwere Ben çatı muayenesi olduğum zamanın akşamında sancılanmıştım. Ve sonrada doğum yaptım. 😊
Suleermz Zxcwere normal canım benimde ilk çatı muayenesinden sonra gelmişti doktor normal dedi ama devam ederse ve fazlaysa mutlaka gidin haftaniz ileri çünkü
Zxcwere OksijenliSu nişanlım geldi bir saat kadar önce sancılarım da sıklaştı bende gideceğim hastaneye inşallah kolay olur 🤭
Zxcwere Suleermz ilk muayenem değil çatıdan 8 inci falan ama bu sefer böyle bişey yaşadım ve hastaneden çıktığımdan beri de kasılmalarım çok arttı riske atmamak için akşam gideceğim teşekkür ederim 🌹
Suleermz Zxcwere belki tetiklemis olabilir doktorum bana 38+4 de kontrolümde yapmicam tetiklemek istemiyorum kendiliğinden başlasın demişti belki de sizin bebiş etkilenmistir