twobabymommas Geçen gün bir post açmıştım baya bir arkadaşla konuşmuştuk açılmam ve kasılmalarım vardı, şuan hastanedeyim yatışım yapıldı sancılarım yüksek bol duaya ihtiyacım var beni dualarınızda eksik etmeyin🥹❤️
linamom twobabymommas Allah yardımcın olsun tek avazda kurtulursun inşallah 🙏 darısı biz bekleyenlerin başına benim de 38+2 daha bir şey yok🥲
zeynepp1 twobabymommas maşallah ne kadar açılmanız vardı ve ne kadar sürdü nişanınız me zaman geldi bizide aydınlatırmısınız bende sizin durumunuzdayım sancım yok bekliyorum açılmam var nişanım geldi sancı yok
twobabymommas linamom Amin inşallah çok teşekkür ederim🥹 bol bol yürüyüş yapın merdiven inin çıkın ve pilates topu çok etkili oldu bende
twobabymommas zeynepp1 Çok teşekkür ederim 2 önce 1 cm açıklık vardı dün gece nişanım geldi sıcak suyla duş aldım merdiven in çık pilates ve temizliik yaptım gece sancılar uyutmadı sabah doktoruma haber verdim yatışım yapıldı şuan 4 cm açıklık var sancılar 99larda ama düzene girmesini bekliyoruz🙏🏻🥺