tugbamommm Doktor bana sen ne yaptın kendini çok mu yordun bebek çok aşağıda dedi kasıklarımdan baktı ultrasonda hep tabi o an bebeğimin cinsiyetinin değiştiğini öğrendiğim için anın şokuyla hiç sormak aklıma gelmedi tehlikeli bir şey mi yaşayan var mı
Afra_123 tugbamommm ben yaşadım önemli bişey değil bol bol su için kese yumusamadigi için yukarı çıkmamış dedi doktor. Başka bı doktora sordum önemli bişey değil 6. Aydan sonra otomatik çıkıyor bebek yukarı telaşa gerek yok dedi.
Minnosunannesiii tugbamommm benim ikiz canım Bi tanesi baya aşağıda dedi 10 gün hiç kalkma dedi doktor bana 2 kg bile kaldırma dedi. Ama 11 aylık bebeğim var kalkmamak ağır kaldırma ak mümkün değildi. Çok şükür Birşey olmadı
Hamileanne01 tugbamommm bende 18 de aynı problemi yaşamaya başladım şuan 19 haftalık doktorum rahim ağzına baktı erken doğum riski açısından bir problem yok dedi çalışıyorum çıkmama gerek var mı dedim hayır dedi ama çok aşağıda elimle hissediyorum başka doktora da gideceğim
Gfs tugbamommm banada 16. Haftada aynı şeyi söyledi plesenta rahme yakın diye rahim büyüyüp yukarı çıktıkça düzelir ama düzelmediği zamanlarda olabliyo takip gerektiren gebelik oluyo dedi 10 gün sonra sonuçlarını almak için gittiğim doktora sorduğumda ben Bi sıkıntı görmedim yükselmiş dedi. İlk gittiğim hafta çok temzlk cam silme misafir vs olmuştu ben ondan olduğuna yordum. O 10 günlük süreçte dinlendim gittim düzelmiş dedi
Aselasaf Gfs herhangi bir kanama durumunuz oldu mu ..çünkü bende gittiğim de bana da plesanta rahme çok yakın kanaman olabilir demişti doktor 13haftaligim
tugbamommm Gfs benim bebek aşağıda canım plasenta değil sen sanırım plasentadan bahsediyorsun değil mi
Tazeanne0134 tugbamommm bende yaşadım aynı şeyi aynı haftalarda bide benim oğlum var o zaman 23 aylıktı tek başıma büyütüyorum oğlumu dr ağır kaldırma erken doğum yaparsın dedi dikkat etmezsen dedi ama mecbur kaldığım zaman kaldırmak zorunda kaldım çünkü oğlum o zaman çok hasta olmuştu bide iyileştikten sonra masa üstü tv ünitesinin üstünde koltukların tepesinde derken elimden geldiğince dikkat ediyordum çok şükür geçti o günler şuan 37+3 haftalık hamileyim
tugbamommm Tazeanne0134 olacağı varsa oluyor zaten canım ama tedbiri elden bırakmamak lazım tabii maşallah sağ Salim bu günlere gelmişsin 😍
tugbamommm Aselasaf 13. Haftamda benimde plasenta aşağıdaydı kanamam oldu 2 hafta yattım hiçbirşey yapmadan ancak öyle düzeldi ama düzelme ihtimali çok çok yüksek sadece çok dikkatli olman gerekiyor hep yat bacaklarına ve kalçana destek koyarak
Hamileanne01 tugbamommm valla elliyorum karnımı baya aşağıları falan hissediyorum sertlikten nerde olduğunu arada yer değiştiriyor 🤷🏻♀️
Gfs tugbamommm ewet plesenta aşağıda demişti. Ozaman farklı şeyler inşallah sıkıntısız Bi şekilde düzelir
Tazeanne0134 tugbamommm âmin canım Rabbim zaten alacak olduktan sonra her türlü alır o yüzden Rabbim sağlıkla dünyaya gelsin senin bebeğinde inşallah
cagla0cagla Oğlumda benim de o haftalarda aşağıda demişti canım sonraki kontrolümde bi ay sonra daha az ayakta kaldım düzeldi bebek yukarı çıktıkça düzelmiş yani eğer düzelmeseydi yatış verecekti ama sorun olmadı öyle devam etti sonra sıkıntı olmamıştı
tugbamommm cagla0cagla bayram temizliği alışverişi derken çok yordum kendimi sanırım bu yüzden oldu dikkat etmemiz gerek gerçekten