Edanurkeskin https://resimyukle.io/r/GMXGzrPrt1 Gebelik testi yoktu elimde ovülasyom testi ile gebelik testi yaptim adete 2 gün var ama silik çıktı😒
Afraaaa Edanurkeskin gebelik olunca baya koyu cikiyo canım. Ama elinde varsa yarın da yap koyulaşma olur belki
Nur171717 T çizgisinin daha koyu çıkması gerekıyor yani bende öyle olmuştu üst üste 6 gün felan yumurtlama gibi göstermişti ama gebeymişim
Nur171717 Edanurkeskin baya koyu çıkıyor aslında bi terslik var diyorsun ben şüphelenmiştim Çünkü üç dört günden fazla yumurtlama yani t çizgisi koyu çıkmıyor diye biliyorum . Kopkoyu çıkıyor idrarı koyar koymaz