Boş gebelikten kürtaj oldum doktor korunmana gerek yok demesine rağmen yeniden aynı şeyleri yaşamamak için dört aydır korunuyorum. Bebek olmadığı halde. Bebek olupta kaybetseydim en az 6 ay korunurdum. Psikolojiniz elverişli olsada vücudun, hormonların, rahmin kendini toparlaması gerektiğini düşünüyorum.