Sena55 Kızlar folactive kullanıyorum bugün yanlışlıkla 2 tane attım birini sabah diğerini de öğlen. Dalgınlıkla attım yani zararı olur mu ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz
zeylifestyles Olmaz canım. Zaten bir tane hap içerek 400 mg folik asit alıyoruz bunun haricinde yiyip içtiklerimizde de var. Zaten günde 400′den fazlasını alıyoruz. Sıkıntı olmaz merak etme.