Tettyy 32. Haftadasın canım inşallah döner şansın çok yüksek ama dönmezse de üzülme bebeğin dönmeyince doktorlar sezeryan yanlısı olmuyor ya da sezeryan yapınca kötü bişey yapmış olmuyoruz önemli olan en sağlıklı şekilde kavuşmak değil mi? Okuduğum bazı yorumlara çok canım sıkıldı ondan tekrar yazdım. Eğer tüm bebekler son hafta illa ki dönüyorsa neden makat geliş diye bişey var insanlar kabullenmeli bazı durumlarda sezeryan olmak normalden daha sağlıklı yapacak bişey yok ters duran bir bebe normal nasıl gelebilir . Biz de 39. Haftayı bekliyoruz ama dönmezse de napalım. İNŞALLAH sağ salim alalım bebeklerimizi kucağımıza 🤲