Kızlar 30 cu haflardan beridir kabızlık derdi çekmedim sürekli. Bir ishal halindeyim acı biber yedim bir. Dönem af edersiniz zorlu tuvaletlere çıktım şimdide ishal gbi. Dğeil ama yine sıvı bir. Tuvalet yapıyorum benim gbi. Olan varmı ben ilk 3 aylık dönemimde kabızlık çok yaşadım şimdi de kabızlık olması gerekirken yok bu güzel bir. Şey ama altından kötü bişide çıkarmış diye endişelendim ben gbi. Olan varmı