Suheylamum Hamd olsun bebeğim 2 aylık oldu ama iki kadının arasında döküntü gibi egzema oldu doktor kortizonlu krem veriyor ama daha çok küçük kullanmak istemiyorum varmıdır acaba başka bir çözümü bileniniz var mı