cileklicookie Kullanan annelerin gözü yaşlı resmen Aylik 4 kutu aliyorum gecen ay 120ye aldim receteli hali Bu ay 4 kutu receteli hali 155 olmuş Biktim valla doguma kadar kullanicam ben bunu her ay zamlanıyor 😭
Dark cileklicookie kaç haftalıksiniz Benim bı yerden sonra kesmisleridi hafif bulantım olmasına rağmen
Habus cileklicookie her gün 3 tane değil de yavaş yavaş azaltarak içmeyi deneyin bir süre sonra. Ben 6-9 hafta arasında günde 3 hatta bazen 4 tane içiyordum.9 dan sonra azaldı be geceleri yatmadan 2 tane içince diğer gün kesiyordu. 13. Haftadan beri de gece 1 adet içiyorum yine kesiyor. 17. Haftadayım içmezsem hala çukarıyorum 🥲
Vera09 cileklicookie azaltmaya calisin kac haftaliksiniz? Ben 4tane kullaniyodum 12den sonra 2-3e dusurdum simdi 16dayim sadece gece iciyorum
cileklicookie Azalt demek cok kolay vallahi ama maalesef hanımlar, ilk gebeligimde 9 ay kusmuş ve ciddi mide rahatsızlığı olan birisi olarak kusmam tam işkence hele ki kusma sonucu mide yarasının kanamaya çevirmesi de çabası. Kusmamam lazım prillam içtiğim halde kusuyorum ama daha az. O yüzden birak demek sadece sabah bulantisi olan siradan ve rahat gebelik gecirenler icin söylenebilen bi eylem 🥲🥲 2koftemom Vera09 Habus Dark
eylulummmm @cileklicookie ben sigortasız olduğum için reçetesiz alıyorum 120 ydi kaç şuan kaç oldu acaba
Nebyaa cileklicookie reçeteli 10 kussur biseye alıyordum ben hamileligimin başında suan 38 haftaligiz 😳😱
benimmdunyamm cileklicookie prilam bana hiç fayda etmiyor gene senin iyi geçiriyir demek 25 haftalıgim hala kusuyorum
cileklicookie benimmdunyamm prillam 4 tane iciyorum gunde 3 kez falan kusuyorum canim bazen gece ce oluyor ama haftada 1 ben acillik oluyorum serum desteği aliyorum o sayede iyi geciyor şükür diyeyim
La_le cileklicookie 31 haftalık olduk ama hwlen kusmalar tam gaz devam ilaç kullanmama rağmen bende geçen haftalarda 4 kutu yazdırdım doğuma gidene kadar biraz idare eder beni inşallah 🥰😅 cidden ilaç olmasa ayakta duramama gerçi kulanamama rağmen arada yine kusuyorum
haklisinesracim cileklicookie doğal yöntemler fayda eder belki aktarda sormuştum ben de bulantim olduğu zaman ben de 18 hafta ciddi kusma ve bulantı yaşadım hayatım kabusa dönmüştü 2.5 yaşında kızım var bir de onunla ilgileniyorum yani işkence gibiydi her şey ama ilaca direndim çünkü her ne kadar da olsa ilaç yani ne bileyim en ufak bir zararı olsa insan üzülüyor.
cileklicookie haklisinesracim canim maalesef dedigim gibi ilk gebeligimde de 9 ay bu sorunu yasadim Ve kusmak sorun degil hadi kusayim diyorsun ama midemde yara var kustukca mide kanamasi geçiriyorum Yine siddetli kusmaya bagli ilk gebeligimde 19 kilo verdim asiri kilo ve sivi kaybi yasama sonucu erken dogum riskim olustu bunlar sirf kustugum icin..
Nebyaa Cansu2525 ozel hastanede uayane oluyodum o yazıyordu ama özel devlet fark etmez reçete ile 12 13 lira biseye aliyodum