38+1 olduk bugün, yarın sabah yatışım var PCR testimi yaptırdım bu sabah. İlk doğumum sezeryan buda sezeryan olcak.genel anestezi olarak.ilk doğumumda 16 saat sancı çektim son ada sezeryana alındım belimden iğne yapamadılar yanlış yere batırmışlar iğneyi genital bölgemle bacaklarım uyuşmuştu sancım geçmemişti.hatırlamıyorm çoğu şeyi sonda yoktu ama kendime geldiğimde bastırdılarmı karnıma yoksa torbamı koydular hiçbişe bilmiyorum 🤷♀️ neler bekliyor bakalım beni korkuyorum açıkçası heyecandan daha çok korku var