Merhaba, hamileliğimin adetime göre 12+3 ultrasona göre 13+1 haftasındayım. Bugün doktor randevum var sizce cinsiyetini öğrenebilir miyiz? O kadar heyecanlıyım ki gece doğru düzgün uyuyamadım bile. Sizler hamileliğinizin kaçıncı haftasında bebeğinizin cinsiyetini öğrenmiştiniz?