Ogrtmn1234 25+1 günlük hamileyim ve hamileliğimin başından beridir göğüs uçlarım ağrıyor normal mi sizlerde de aynı durum var mı hamilelikten kaynaklı bir durum mu endişeleniyorum bazen
_momy_ Ogrtmn1234 benimde ilk beş ay göğüsüm inanılma şişti ağrıyordu yedinci aydaykm söndü bu ay 🤰🏻🌷
Ogrtmn1234 Endişe ediyorum bazen neden diye düşünmüyor değilim ikinci gebeliğim ilkinde böyle bir sorun olmamıştı. Şişlik yok sadece uç kısmı ağrıyor