Tugcesevimli Merhaba ilk defa dün gece rüyamda bebegimizi gördüm 🥲 yarın sabah sezeryani gerceklesecek Allah izin verirse, dikkat etmem gereken bişey var mi annem yanımda ama yine de çok fazla panik olurum diye çok korkuyorum çünkü hepsi benden daha çok panik 😄
kuzeymomsss Tugcesevimli panik yapacak hiç birşey yok. En ufak birşey de stres yapan bir insanım, doğuma girerken o kadar sakindim ki ailem eşim hepsi şok oldu. Ne kadar sakin girersen emin ol ki o kadar çabuk ve güzel geçiyor. Zaten girdiğin andan itibaren 10 dakika sonra bebiş geliyor 😍
Tugcesevimli kuzeymomsss of inşallah bana sabah olmaz artık aşırı gerginim etrafımda kimseyi istemiyorum tek başıma gideyim geleyim modundayim,korku var ama heyecan da var nasıl duygularmis bunlar 🥲 Bu arada hayırlı olsun